25 Nisan 2020 Cumartesi

İTTİFAK BAĞIŞLARINDAN DAHA FAZLA BAĞIŞ PUANI KAZANMA YÖNTEMLERİ - Rise of Empire: Ice and Fire

Henüz yolun başında olan bir ittifakta standart bağış kanalını kullanarak elde edilebilecek en yüksek bağış puanı 20.000'dir (800 x 25).

Bu başlıkta size bu miktarı nasıl 125.000 puana çıkaracağınızı anlatacağız. Aşağıdaki görselleri inceleyiniz. Adım adım nasıl 125.000 ittifak bağış puanı elde edilir daha iyi anlayacaksınız:

1. Adım:
Kale iç ekranında iken ekranınızın sol orta kısmında bulunan iki adet ok simgesine dokununuz.

2. Adım:
Açılan yan menüyü aşağı kaydırarak ittifak teknoloji başlığına dokununuz.

3. Adım:
Açılacak olan bağış menüsünde 37 adet bağış başlığı bulunmaktadır. Bunlardan her biri değişik miktarlarda kaynak bağışı karşılığında 800 ile 5.000 arası ittifak puanı verir. Menüyü en aşağı kaydırarak en alttaki Ortak Operasyon başlığına yapacağımız her bir bağış 20.000 gıda karşılığında 5.000 ittifak bağış puanı verecektir. 25 kez yapılacak bağış 125.000 ittifak puanı verir.




Daha fazla bilgi için diğer yazılarımıza da göz atmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Call of Duty: Warzone Mobile

Call of Duty: Warzone Mobile - Mobilde Yeni Bir Savaş Arenası Call of Duty serisinin hayranları için müjde! Call of Duty: Warzone Mobile, se...